FAQ - Časté dotazy

Za jak dlouho zboží obdržím?

Vaše objednávka bude odeslána po přijetí platby. 90 % objednávek odešlu do 24 hodin. Výjimečně může odeslání trvat déle, maximálně však tři pracovní dny. O odeslání objednávky budete informováni e-mailem. Současně obdržíte také sledovací číslo zásilky. Dále už záleží na zvoleném dopravci, ale většinou doručení trvá 1 - 3 dny.

Jakými způsoby mohu objednávku zaplatit?

Objednávku můžete uhradit převodem na účet, platební kartou nebo přes PayPal. Na dobírku nezasílám. Více informací najdete v sekci "Doprava a platba".

Jak mi bude zboží doručeno?

Jako způsob doručení si můžete zvolit Českou/Slovenskou poštu, Zásilkovnu - výdejní místo nebo Zásilkovnu - doručení na adresu. Pohyb balíčku můžete sledovat online prostřednictvím sledovacího čísla, které obdržíte na váš e-mail. Více informací naleznete v sekci "Doprava a platba".

Můžu si objednat na Slovensko?

Ano, můžete. Všechny informace o způsobech dopravy a platby najdete v sekci "Doprava a platba".

Jak zjistím správnou velikost náramku?

Obvod vašeho zápěstí změřte napevno (bez rezervy) a vyberte odpovídající velikost. Doporučuji měřit krejčovským metrem.

Co když kupuji náramek jako dárek a nemám možnost změřit zápěstí?

Z mých zkušeností vyplývá, že většině žen i mužů sedí velikost M. Pokud byste se přesto náhodou netrefili, zboží vám ráda vyměním za správnou velikost.

Co když potřebuji velikost, která není ve standardní nabídce?

Neváhejte mě kontaktovat s vaším přáním, ráda vám vyjdu vstříc a velikost upravím na míru.

Náramek mi nesedí. Mohu vyměnit za jinou velikost?

Pokud vám velikost nesedí, ráda vám ji vyměním za jinou. Kontaktujte mě a sdělím vám přesné instrukce.

Z jakých materiálů jsou šperky Bohovibes vyrobeny?

Materiál se u různých typů šperků liší. U každého šperku je přesně popsáno, jaké materiály jsem k jeho výbobě použila.

Proč a jak se starat o šperky?

Šperky jsou kvalitní a něco vydrží, ale přesto doporučuji šetrné zacházení. Působením některých vlivů by mohlo dojít k poškození materiálu. Podrobné informace najdete v sekci "Péče o šperky".

Nejsem se šperkem spokojený/á. Mohu ho vrátit?

Podle zákona můžete zboží bez udání důvodu vrátit do 14 dnů. Zboží je třeba vrátit nepoškozené a v původním obalu. Přesné instrukce naleznete v sekci "Vrácení a reklamace".

Šperk se mi poškodil/roztrhl. Co teď?

Pokud se s vaším šperkem cokoliv stane, neváhejte mě kontaktovat. Ráda vám jej opravím, aby zase dělal radost. Můžete také použít reklamační formulář, který najdete zde. U náramků přání se roztržení po nějaké době neustálého nošení předpokládá. Pokud máte k náramku intenzivní vztah a nechcete o něj přijít, je možné za poplatek korálky navléct na novou šňůrku a něco si přát ještě jednou.

Můžu si šperky někde prohlédnout osobně?

Spolupracuji s řadou kamenných obchodů, kde si šperky můžete prohlédnout a zakoupit osobně. Seznam obchodů najdete tady.

Mám speciální přání. Je možné ho splnit?

Pokud to bude v mých možnostech, ráda vám vyjdu vstříc a vaše přání zrealizuji. Neváhejte mě kontaktovat.

Mám jiný dotaz. Jak se můžu zeptat?

Kontaktujte mě prostřednictvím kontaktního formuláře, emailem nebo zprávy na sociálních sítích. Ráda vám na otázky odpovím.

Emailová adresa pro vaše dotazy: klara@bohovibes.cz